دیروز تو باغ ریحان کلی شیرینی خوشمزه و سالم پختیم، بچهها تئاتر دیدند و کیف کردند، بزرگترها هم کلی نکته یاد گرفتند.
_ این هفته هنوز تموم نشده... امروز و فردا منتظرتون هستیم....
_ خیابان همدانیان | ۹ صبح تا ۸ شب
_ بیا، یه شیرینی بخور که بهت نمیگه «نخور!»